باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 360
افراد آنلاین : 1
همه : 2405

http://www.aslani-wedding.com

دكوراسيون باغ تالار

  • گل آرايي سالن و ميز هاي غذاخوري
    راه هاي بسياري براي استفاده از گل در دكوراسيون عروسي شما وجود دارد.قرار دادن يك شكوفه تك در بشقاب هاي ميز غذاخوري يا پراكندگي گلبرگ ها روي ميز , حلقه يا آويز گل يا گل هلي پيچيده به اطراف ستون ها مي تواند در زيبايي ميز غذاخوري باغ تالار بسيار موثر باشد.

 

  • شمع آرايي
    به كار بردن شمع در دكوراسيون عروسي مي تواند نور ملايم و رايحه اي خوشبو را در فضاي سالن ايجاد كند.
  • كيك عروسي
  • پوشش صندلي و ميزهاي غذاخوري
    تزئينات جزئيات ميز غذاخوري سالن يا باغ تالار مانند: تزئين دستمال سفره و حلقه دستمال و … نيز ميتواند در زيبايي دكوراسيون باغ تالار عروسيتان بسيار موثر باشد.
  • يادبود عروسي
  • رنگ لباس ساقدوش
  • رنگ دسته گل عروس

    شما مي توانيد تمامي اين موارد را با يك طرح تك رنگ در مراسم عروسي خود به كار ببريد.
    چگونگي دكوراسيون عروسي در نهايت به سليقه شخصي و ميزان بودجه شما بستگي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۲:۰۶ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۸:۴۴ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

براي برگزاري مراسمي بي عيب و نقص مي بايست به نكاتي مانند مسافت, تاريخ جشن , فصل برگزاري مراسم عروسي, مديريت باغ تالار, وضعيت هوا در تابستان و زمستان توجه كنيد.
هزينه هاي يك باغ تالار عروسي شامل:

 


يك رقم ثابت بدون در نظر گرفتن مهمانان هزينه ورودي باغ تالار است.
هزينه شام عروسي و پذيرايي كه به ازاي هر نفر محاسبه مي شود.
هزينه گروه موزيك كه عرف است حتي در صورت استفاده نكردن از گروه موسيقي نيز از شما اخذ مي شود.
هزينه تزئينات باغ تالار يا سالن عروسي
هزينه آتش بازي , كالسكه سواري و برنامه هايي كه خودتان براي مراسمتان انتخاب مي كنيد.
معمولا بخشي ازين هزينه ها را بايد به عنوان بيعانه در هنگام عقد قرارداد پرداخت كنيد.
بازديد و بررسي نهايي
چند روز مانده به مراسم عروسي خود به باغ تالار عروسي خود سر بزنيد و مطمئن شويد كه همه چيز مرتب است.شما با بررسي خود به مديريت باغ تالار يا سالن عروسي خود ثابت مي كنيد كه نسبت به همه ي موارد حساس هستيد و مديريت هم تلاش مي كند كه رضايت شما را جلب كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۳:۳۲ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

انتخاب باغ تالار مناسب

يكي از مهم ترين و اساسي ترين قدم ها در برگزاري مراسم عروسي انتخاب و اجاره باغ تالار مي باشد.
باغ تالار اين امكان را به مهمانان مي دهد كه بتوانند از فضاي باز براي نشستن و پذيرايي استفاده كنند. بخصوص اگر مراسم شما در فصل بهار يا تابستان باشد باغ تالار مي تواند گزينه ي بسيار مناسب باشد.

 

در انتخاب باغ تالار به نكاتي مانند امنيت منطقه و كوچه هاي اطراف باغ دقت كنيد كه به طور مثال محل نگهداري حيوانات نباشد و فضاي مناسب براي جاي پارك ميهمانان داشته باشد. بايد قبل از برگزاري مراسم و اجاره محل عروسي اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه مهمانان در فضاي باز پذيرايي مي شوند يا خير؟! همچنين به فصل برگزاري مراسم عروسي هم دقت داشته باشد و با توجه به اين كه مراسم عروسي را در چه فصلي برگزار ميكنيد باغ تالار مناسب را رزرو كرده و مجلس خود را برگزار كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۲۸:۲۴ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

سوال مهم هنگام رزرو باغ تالار

  1. هزينه ي پكيج هاي خدماتي آنها چقدر است ؟ آيا مي توانيم از پكيج موردي را كم يا به آن اضافه كرد؟
  2. آيا فضاي لازم و بخصوص براي بازي مهمانان كودك وجود دارد؟
  3. آيا در آخر مجلس باقي مانده غذاها به ميزبان مجلس تحويل داده مي شود؟
  4. جهت پذيرايي مهمانان چند خدمه وجود دارد و آيا اين تعداد با توجه به كم يا زياد بودن مهمانان تغيير مي كند؟
  5. رسيدگي به سرويس هاي بهداشتي چگونه است؟
  6. آيا باغ تالار داراي سفره خانه سنتي مي باشد؟
  7. آيا در صورت درخواست امكان عوض كردن روكش ميز و صندلي ها به رنگ دلخواه شما وجود دارد؟
  8. آيا مي توانيم خودمان گروه موسيقي و دي جي دلخواه خود را به باغ تالار دعوت كنيم؟
  9. آيا پاركينگ و يا جاي پارك كافي براي مهمانان وجود دارد؟
  10. در صورتيكه اشيا گرانبهايي مفقود شود مديريت باغ تالار مسئوليت آن را به عهده خواهد گرفت؟

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۲۴:۲۹ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

در جشن عروسي شما قطعا چگونگي برگزاري مراسمتان , فيلم برداري , گروه موسيقي, كيفيت شام عروسي , همه و همه از اهميت بسيار زيادي برخوردارند .
انتخاب باغ تالار عروسي يكي از اصلي ترين و مهم ترين بخش هاي عروسي شما به حساب مي آيد. به همين دليل هنگام انتخاب باغ تالار يا باغ عروسي معيارهايي را در ذهنتان داشته باشيد و بسياري از نكات ريز و درشت را كه در اينجا آورده ايم را در نظر بگيريد:

هنگام انتخاب باغ عروسي براي جشن عروسي خود از سابقه ي مديريت آن باغ تالار در مراسم هاي قبلي پرس و جو كنيد. همچنين كيفيت شام, موقعيت آن باغ تالار و دسترسي شهري به آن,تعداد مهمانان,ظرفيت و امكانات پذيرايي آن مكان نيز توجه كنيد.
از ديگر نكاتي كه كه هنگام انتخاب باغ تالار بايد به آن توجه كرد:

زيبايي باغ تالار از جمله نورپردازي, دكوراسيون داخلي , فضاي سبز و …
نزديكي تالار به آتليه و آرايشگاه عروس
قبل از قرارداد با باغ تالار انتخابيتان از مديريت تقاضاي تست غذا را بكنيد.
از مديريت سوال كنيد كه اگر تاريخ مراسمتان جابه جا شود يا مراسمتان كنسل شود چه مبلغي بايد به عنوان جريمه پرداخت شود.
نورپردازي سالن پذيرايي را حتما نگاه كنيد زيرا نورپردازي تاثير زيادي در فيلم عروسي شما دارد.
سقف باغ تالار يا سالن پذيرايي را در نظر بگيريد. بهتر است تالار پذيرايي داراي سقفي بلند باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۲۱:۱۶ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

شركت ها و موسسات خدمات و تشريفات مجالس تقريبا از سال 1380 رايج شده و با استقبال بي نظير زوج هاي جوان نيز روبرو شدند. موسسات تشريفات مجالس به موسساتي گفته مي شود كه خدمات كاملي از مراسم عقد و تشريفات مجالس عروسي و خدمات مجالس نامزدي,همايش و سمينار و … را ارائه مي دهند.

از جمله خدماتي كه موسسات خدمات مجالس ارائه مي دهند مي توان به نور پردازي باغ تالار,آتش بازي , تهيه غذا, تهيه كيك و شيريني,تصويربردار و عكاس مراسم,تزئين ماشين عروس,مزون لباس عروس,اجاره باغ تالار يا باغ عروسي,اجاره سالن اجتماعات براي سمينارها,گروه موسيقي و… اشاره كرد.
نحوه ي چيدمان ميز و صندلي ها در باغ تالار و سرويس هر ميز نشان دهنده ي كيفيت كار و دقت و سليقه آن موسسه تشريفاتي مي باشد.
در صورتيكه كه مي خواهيد تمامي اين موارد را به يك موسسه خدمات مجالس و تشريفات مجالس بسپاريد مي بايست كه از قبل روي ميزان بودجه تان برنامه ريزي كرده باشيد زيرا ممكن است هزينه عروسيتان كمي افزايش پيدا يابد.
اما در صورتيكه تمامي خدمات مجالس خود را به يك گروه تشريفاتي و خدماتي بسپاريد قطعا مراسم عروسي شما بي نظير و باشكوه تر برگزار خواهد شد . همچنين تمامي مسئوليت ها از دوش شما برداشته مي شود و تشريفات مجالس شما به بهترين شكل ممكن توسط اين موسسات انجام خواهد گرفت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۱۸:۱۰ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

امروزه برگزاري باشكوه مراسم نامزدي ، عقد يا عروسي خواسته بسياري از زوج هاي جوان است. مراسمي با هزينه معقول ، منظم و به ياد ماندني كه خاطره اي تكرار نشدني در ذهن ها بر جاي بگذارد. هر فرد تا قبل از ازدواج و شروع زندگي مشترك ، دغدغه و رويايي خاص نسبت به چگونگي اجراي مراسم عروسي در سر دارد.


برگزاري خاطره انگيز مراسم عروسي به موارد متعددي بستگي دارد كه براي انتخاب هر يك و چگونگي اجرا و هماهنگي هاي لازم بين آنها بايد از قبل برنامه ريزي دقيقي انجام داد و براي لحظه به لحظه اين شب رويايي نقشه اي زيبا ترسيم كرد.
آنچه بايد عروس و داماد بدانند !
در اين مقاله سعي بر آن است تا با در نظر گرفتن جوانب مختلف نگاهي كارشناسي به اين موضوع داشته باشيم و به مواردي كه زوجين قبل از برگزاري مراسم بايد بدانند ، به اختصار اشاره كنيم ، آنچه مطالعه خواهيد كرد، تجربه صدها عروسي موفق است. بنابراين كمك زيادي به شما خواهد كرد.
از مراسم خواستگاري و خريد طلا و جواهر كه در مقالاتي جدا به بطور مفصل به آنها خواهيم پرداخت اگر بگذريم موارد ذيل از اهميت بالايي برخوردار هستند :
انتخاب موسسه خدمات مجالس يا همان تشريفات مجالس (كترينگ) :
خيلي سخت است اگر بخواهيم مديريت جشن به اين بزرگي را به تنهايي بپذيريم و بدون استفاده از تجربيات يك مجموعه قابل اعتماد شب خوب و بي استرسي را سپري كنيم . ميهمانان شما انتظار دارند در اين شب بزرگ و رويايي زندگي شما به خوبي پذيرايي شوند و عروس و داماد بدون استرس و خندان مي خواهند . با توجه به اين نكته از نظر ما مهم ترين كار بعد از انتخاب همسر! انتخاب تشريفات عروسي است. اين كار را بايد با دقت و حوصله زياد انجام دهيد. زيرا در چند سال اخير موسساتي ناشي و بدون تجربه كافي در اين زمينه مشكلات عديده اي را براي زوج هاي جوان به وجود آورده اند. كه اغلب با شعار قيمت هاي ارزان و باور نكردني سعي بر مجاب كردن زوج هاي جوان دارند.
توصيه ما به شما اين است كه در اين زمينه از راهنمايي و مشاوره دوستان خود استفاده كنيد، در اينترنت تحقيق كنيد، حتي به همين جا بسنده نكنيد ، لذا موسسه اي را جهت مشاوره مراسم عروسي انتخاب كنيد كه امين و مورد اعتماد باشد. از نزديك مراسم آن خدمات مجالس را ببينيدو حتما به مولفه هاي زير دقت كنيد:
گل آرايي زيبا و منحصر به فرد بر سر ميزها ، ورودي و جايگاه عروس و داماد
كادر پذبرايي و پرسنل تشريفات مجالس : مرتب بودن ظاهر كاركنان موسسه تشريفات مجالس و برخورد و هماهنگي آنها با هم و با ميهمانان مراسم عروسي از نكات مهم مي باشد.
طعم ، كيفيت و تنوع و چيدمان غذاها در شام عروسي ، دسر عروسي
پذيرايي شامل آبميوه ها، ميوه و شيريني با كيفيت و سرويس دهي مناسب
جايگاه عروس و داماد : فراموش نكنيد كه چشم ها به اين نقطه دوخته شده بنابر اين جايگاه زيبا عروس و داماد و عكس هايي كه كنار شما در اين جايگاه به يادگار مي ماند از اهميت خاصي برخوردار است
امور جانبي از جمله سفره خانه سنتي ، آتش بازي ، نور پردازي مجلس عروسي ، بازارچه ، انواع چيدمان مبل و دكور سالن عروسي نيز از جمله خدماتي هستند كه مي توان نيم نگاهي به آن داشت.
انتخاب باغ عروسي و سالن برگزاري مراسم عروسي:
از آنجا كه تمامي هماهنگي ها و رزرو موارد ديگر از قبيل آرايشگاه، آتليه و موزيك به تاريخ رزرو باغ بستگي دارد، بهتر است كه در مرحله بعد باغ و سالن عروسي خود را با مشورت موسسه خدمات مجالس يا كترينگ عروسي انتخاب كنيد. معيارهاي خود از قبيل زيبايي باغ ، ديزاين باغ ، مسير باغ ، قيمت و دسترسي راحت ميهمانان را با تشريفات مجلس خود در ميان بگذاريد تا او بر اساس خواسته شما ، گزينه هاي مناسب را به شما معرفي كند و با هم از اين باغ ها و سالن ها ديدن كنيد تا باغ يا سالن مورد نظر خود را بيابيد. بررسي كنيد كه كدام يك را ميخواهيد ؟ باغ اطراف تهران ، باغ عروسي نزديك تهران ، تالار پذيرايي عروسي ، يا ويلاي عروسي ؟
فيلم برداري مراسم و عكس برداري مراسم ( آتليه عكس و فيلم عروسي ) :
ترسيم روياهاي شما و ثبت اين لحظات خاطره انگيز در زندگي مشترك شما، بستگي به يك تيم حرفه اي عكس و فيلم دارد. پس سعي كنيد با مشورت و راهنمايي افراد با تجربه بهترين انتخاب را داشته باشيد. به دنبال آتليه هاي خوشنام باشيد ، نمونه كارها را ببينيد و مقايسه كنيد . در رابطه با تعداد دوربين ها و نوع فيلمم برداري مجلس و قيمت فيلمبرداري عروسي تحقيق كنيد . چند آتليه مشهور در تهران براي راحتي شما در سايت تشريفات بزرگ اصلاني قرار دارد ، البته بررسي نهايي با شماست.
انتخاب يا دوخت لباس عروس و داماد:
در حال حاضر مزون ها و فروشگاه هاي بسياري براي تمام سلايق در سطح شهر تهران و شهرستان ها وجود دارد كه مي توانيد با دقت و حوصله لباس رويايي خود را در آنها بيابيد. در آينده مقاله اي در زمينه انتخاب لباس عروس و خريد لباس عروسي در سايت قرار مي دهيم.مزون لباس عروس در تهران
انتخاب آرايشگاه مناسب :
براي انتخاب حتما در روزهاي پنج شنبه و جمعه سري به آرايشگاه هايي كه كانديد كرديد بزنيد و از نزديك عروس ها را ببينيد ، ما تعدادي از آرايشگاه هاي تهران را در سايت تشريفات بزرگ اصلاني قرار داده ايم.
موزيك :
يك موزيك خوب آنچنان مي تواند نقش مهمي در مراسم شما ايفا كند كه گاه اگر معايبي هم در مراسم هست به چشم نيايد. براي انتخاب يك موزيك با كيفيت ، ابتدا به تجربه اجراي گروه و خواننده و كيفيت نوازندگان آن و انتخاب آهنگ ها توجه كنيد و اين را در نظر بگيريد كه هيچ گاه تعدد و كثرت نوازندگان دليلي بر كيفيت اجرا نمي باشد .
انتخاب دسته گل عروس و گل آرايي ماشين عروس:
تزئين ماشين حامل عروس و داماد بايستي برازنده آنان باشد كه ما براي نمونه در سايت تشريفات بزرگ اصلاني شما را با تعدادي از گل فروشي هاي مطرح تهران آشنا مي كنيم .
سفره عقد :
قبل از هر چيزي نمونه كار ببيند و دقيقا همان چيزي كه مدنظر داريد را انتخاب كنيد، اصلا خجالت نكشيد، خوب تحقيق كنيد و سفره عقد زيبا و متناسب با بودجه و سليقه خود انتخاب نماييد. سفره عقد ساده و زيبا ميتواند به شما و اطرافيان حس خوب آرامش را بدهد.

و در آخر به ياد داشته باشيد كه اين مراسم فقط و فقط به خاطر شما برگزار شده است پس تا مي توانيد از آن لذت ببريد و به همسر خود در اين روز زيبا و رويايي، آرامش هديه دهيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۱۵:۰۹ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

درست است كه دوران نامزدي بسيار شيرين است، اما يادتان باشد كه در دوران نامزدي طولاني موجب دردسر است. هرچه اين دوران طولاني تر شود ؛ 1. سوال هاي اطرافيان درباره ي تاريخ برگزاري مراسم عروسي بيش تر مي شود، زيرا همه مي خواهند بدانند تا كي فرصت خريد كردن و اماده شدن دارند.2.تصميم گيري در انتخاب برخي چيزها مشكل مي شود و اصولا وسواس ايجاد مي شود.مثلا اگر در اويل دوران نامزدي يك لباس عروس پسنديده باشيد، در انتهاي دوران نامزدي آن مدل لباس دل تان را زده و احساس مي كنيد مدل ديگري را دوست داريد.

3. وسواس و ايرادگيري ها و حرف و سخن هاي اطرافيان بيش تر مي شود.مثلا اگر جيزي در مراسم عروسي نقص داشته باشد همه مي گويند : بعد از اين همه وقت اين بود عروسي شون؟ !! 4. همه چيز لوث مي شود. يعني در اثر حرف ها و موضوعات تكراري در باره ي عروسي تمام هيجان ها تبديل به بي ميلي مي شود. 5. مشاجره ها بيش تر مي شود. اين جر و بحث ها مي تواند بين عروس و داماد، عروس و مادر شوهر، مادر و دختر و … باشد.6. پاي اطرافيان به ميان كشيده مي شود و همه اجازه ي دخالت در اين امور خانوادگي را به خود مي دهند. پس بهترين كار اين است كه بلافاصله بعد از نامزدي نسبت به برنامه ريزي جشن عروسي اقدام كنيد و از همسر خود بخواهيد تا اين موضوع را جدي بگيرد. ضمنا بايد بدانيد كه زمان مناسب براي طول دوران نامزدي چهار تا هفت ماه است.

♦ حداقل از يك هفته قبل از عروسي حسابي به سلامتي خود اهميت دهيد. افراد مريض را ملاقات نكنيد با كسي روبوسي نكنيد، تاريخ مصرف مواد غذايي را قبل از مصرف شان بخوانيد و مراقب تغذيه ي خود باشيد تا بيماري گوارشي نگيريد. مطمئن باشيد در صورت بيمار شدن از عروسي خود چيزي نخواهيد فهميد.

♦ در برگزاري يك مراسم عروسي ، طبيعي است كه عروس، داماد و خانواده هاي شان، هر كدام خواسته ها و سليقه هاي متفاوتي داشته باشند. بهترين راهكار براي آن كه ميزان كدورت ها به حداقل برسد اين است كه اول اجازه دهيد همسرتان نظر و دلايل خود را كامل بيان كند. شايد دليل او شما را قانع كرد. دوم اين كه انعطاف پذير باشيد. همان طور كه مي دانيد انعطاف پذيري اصل مهمي در زندگي زناشويي است كه شما مي توانيد از همان روزهاي اول خواستگاري و … آن را تمرين كنيد.

♦ تقسيم وظايف كنيد.براي آن كه فشار و اضطراب كم شود، بايد كارها را تقسيم كرد. بعد از آن كه ليستي از كارهاي تان تهيه كرديد، با همسرتان بنشينيد و آن ها را بين خود و همسرتان تقسيم كنيد. اگر هم شخصي مثل خواهر، برادر و … وجود دارد كه مي توانيد روي او حساب كنيد . بعضي از كارها را نيز به عهده ي او بگذاريد تا همه چيز در اسرع وقت انجام شود.

♦ اگر براي برگزاري يك مراسم عروسي و تهيه ي منزل و … نياز به كمك مالي داريد ، مي توانيد به يكي از شعب بانك ها سري بزنيد و شرايط گرفتن وام ازدواج را جويا شويد. البته شايد بتوانيد اين كار را تلفني نيز انجام دهيد.

♦ كساني كه يك سال قبل از ازدواج شان به طور مداوم و بدون وقفه بيمه داشته باشند، بعد از عقد مي توانند پاداشي از شركت بيمه دريافت كنند.اين پاداش شامل حداقل حقوق يك ماه است و در صورتي كه هم زن و هم شوهر داري شرايط بالا باشند، هر كدام جداگانه مي توانند جايزه شان را دريافت كنند. براي اين منظور بايد به همان شعبه اي كه در آن بيمه هستند مراجعه كنند. البته لازم به ذكر است كه اين ازدواج بايد اولين ازدواج افراد باشد و اگر مثلا شوهر قبلا ازدواج كرده باشد، اين پاداش به شوهر تعلق نمي گيرد و در صورتي كه زن شرايط فوق را داشته باشد مي تواند براي دريافت جايزه اقدام كند.

♦ به خانواده هاي تان اجازه ي دخالت ندهيد اگر به مشورت نياز داشتيد اول با يكديگر و سپس با مادر و پدر ها مشورت كنيد.

♦ يادتان باشد كه از همان اول بايد افسار زندگي تان را خودتان در دست بگيريد. البته نبايد تحت هيچ شرايطي دل كسي را برنجانيد يا به كسي بي احترامي كنيد اما دخالت بي جاي اطرافيان فشار را روي عروس و داماد چند برابر مي كند و گاهي باعث دوري زوج از يكديگر مي شود. پس در حالي كه به نظرات ديگران احترام مي گذاريد در نهايت تصميم گيرنده ي اصلي خودتان هستيد.

♦ معمولا عروس و داماد در روزهاي نزديك به عروسي فشار و اضطراب زيادي را متحمل مي شوند . براي اين كه كمي از اين فشار را كم كنيد مي توانيد زنگ تفريحي به خود بدهيد. مثلا بعد از انجام يك سري كارهاي مربوط به عروسي، يك سينما يا رستوران برويد و كمي با هم خلوت كنيد . بدين ترتيب سعي كنيد فكرتان را از روي موضوع عروسي منحرف كنيد تا كمي مغزتان آرامش پيدا كند.

♦ همه بايد بدانند كه براي خريدهاي عروسي نياز به همه ي فاميل نيست. معمولا در بعضي خانواده ها، براي خريدهاي عروس و داماد، اشتياق تمام فاميل اعم از عمه ، خاله ، مادر شوهر، مادر زن و … بيش تر از خود عروس و داماد است و رسم بر اين است كه عروس و داماد با اين كار به بزرگ ترهاشان احترام بگذارند. اما عروس و داماد با اين كار پاي ديگران را از همان اول به زندگي شان باز مي كنند و اكثر اوقات اختلاف نظرهاي بين دو خانواده باعث به وجود آمدن كدورت و حرف و سخن بين آن ها مي شود كه تاثير مستقيمي روي زندگي زوج دارد. توصيه ي ما به عروس و داماد اين است كه تا آن چايي كه مي توانيد سعي كنيد خريد هاي تان را فقط با يكديگر انجام دهيد. در صورتي كه خودتان احساس بي تجربگي و نياز كرديد مي توانيد از مادر هاي تان يا كسي كه سليقه ي او را قبول داشته باشيد كمك بگيريد.

♦ هنگامي كه در مراسم عقد اقراد فاميل هديه اي براي عروس و داماد مي آورند تا به آن ها بدهند در صورتي كه هديه پول باشد ادب حكم مي كند كه مبلغ آن شمرده نشود. مي توانيد فقط اعلام كنيد كه مثلا عموي كوچك عروس وجه نقد هديه آورده اند و همين جمله براي همه كافي است. پول را از او بگيريد و بدون آن كه آن را بشماريد درون جعبه يا كيف كادوهاي تان بگذاريد تا در اسرع وقت هر چند بار كه خواستيد آن ها را بشماريد. برخي از افراد ممكن است با اعلام مبلغ كادوشان در مقابل ديگران احساس حقارت كنند و اين براي شما خيلي زشت است كه كسي براي تان هم كادو بياورد و هم احساس حقارت كند.

♦ عروس و داماد بايد به راه رفتن خود توجه كنند. ايستادن ، نشستن و راه رفتن زيبا در فرم و زيبايي اندام نقش موثري دارد .كساني هستند كه اندام خوب و مناسبي دارند اما با فرم غلط راه رفتن شان اين سرمايه را ضايع مي كنند. توجه كنيد كه خوب ايستادن به اين معنا نيست كه مانند يك نگهبان خبردار بايستيد بلكه بايد شكم را تو ببريد، شانه ها را عقب و پايين بكشيد، قوز نكنيد، كمي سر را به سمت بالا و كمر را صاف نگاه داريد، شل و بي حال راه نرويد. هنگام نشستن نيز همين حالت راست و كشيده ي خود را حفظ كنيد. اين كار را تمرين كنيد تا براي روز عروسي ملكه ي ذهن تان شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۱۱:۱۶ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

به جرات ميتوان گفت مهمترين قدم براي برگزاري يك جشن بدون عيب و نقص كه ساليان سال به خوبي از آن ياد شود انتخاب تشريفات و خدمات مجالس ميباشد

براي انتخاب موسسه تشريفات عروسي نبايد اصلا عجله كرد بايد با فكر و حساب شده عمل كنيم . اميد واريم بامواردي كه در اينجا ذكر ميكنيم شما را درمهمترين انتخاب زندگيتان ياري كنيم : براي انتخاب خدمات مجالس عروسي بايد موارد زير را در نظر بگيريم

بودجه : در اولين قدم بايد با بودجه مورد نظر را مشخص كنيد كه با توجه به آن بتوانيد بهترين تشريفات و خدمات مجالس را انتخاب كنيد

انتخاب تشريفات و خدمات مجالس عروسي : بعد از مشخص شدن بودجه حالا بايد ببينيم كدام تشريفات مجالس بهترين خدمات را با مبلغ مورد نظر انجام ميدهد . لازم به ذكر است حتما تعداد خدماتي كه موسسات تشريفات و خدمات مجالس انجام ميدهند ملاك عمل نميباشد بلكه كيفيت تشريفات عروسي نيز ازاهميت به سزايي برخوردار ميباشد

تحقيق در مورد كترينگ عروسي : حالا بايد موسسه انتخابي را مورد ارزيابي قرار بدهيم كه تا الان چگونه عمل :كرده است؟ ابزارهاي ما براي اينكه به جمع بندي خوبي برسيم موارد زير است :

حضور در مراسم انجام تست انجام شده توسط تشريفات مجالس

سابقه كاري تشريفات و خدمات مجالس

رضايت عروس وداماد هاي قبلي

تحقيق درشبكه هاي اجتماعي مانند: فيس بووك ،توييتر و …

تعداد مراسم هاي انجام شده

موسسات مرتبط با خدمات مجالس عروسي : خدمات جانبي كه موسسات تشريفات مجالس به عروس و داماد هاي خود ميدهند نيز از اهميت به زيادي برخوردار است به نحوي كه يك تشريفات عروسي خوب ميتواند با معرفي شركت هايي كه در زمينه هاي مختلف عروسي فعاليت دارند مانند فيلم برداري وعكاسي،موزيك،سفره عقد، دسته گل وماشين عروس،لباس عروس و داماد و … سهم به سزايي در سهولت انتخاب و هزينه تمام شده برگزاري مراسم عروسي براي شما دوستان گرامي داشته باشد.

وظايف مرتبط با تشريفات مجالس وخدمات مجالس 

در اينجا ميخواهيم توضيحاتي در مورد تشريفات مجالس و خدمات مجالس و وظايف شركت برگزاركننده صحبت كنيم تا شايد كمكي به شما زوج هاي گرامي در برگزاري هر چه بهترشدن رويايي ترين روز زندگيتان يعني برگزاري جشن عروسي كرده باشيم

تعريف كلي تشريفات مجالس عروسي يعني مديريت يكپارچه برگزاري مراسم عروسي درسطوح مختلفي همانند :

زمانبندي وظايف عروس داماد قبل از جشن عروسي

مديريت ارتباط تشريفات مجالس با توجه به سلايق عروس داماد و ارتباط آن با باغ يا سالن انتخابي

مشاوره در زمينه انتخاب باغ و سالن انتخابي با توجه به تاريخ مراسم تعداد ميهمانها سبك مراسم مورد نظر عروس و داماد و بودجه در نظر گرفته شده…

ديزاين مراسم با توجه به شخصيت و روحيات عروس و داماد كه شامل:جايگاه و …

پيشنهاد گروه موزيك مراسم عروسي با توجه به روحيات خلق خو ، سن عروس داماد و بودجه عروس داماد

انتخاب گروه فيلم برداري با توجه به تاريخ مراسم ،شرايط باغ و سالن انتخابي،سليقه عروس داماد براي انتخاب لكيشن فيلم برداري و عكاسي و همچنين بودجه در نظر گرفته شده

پيشنهاد سفره عقد عروس داماد

راهنمايي در زمينه انتخاب عاقد و برگزاري مراسم عقد در روز مراسم كه ميتواند به صورت سوري يا حقيقي

راهنمايي در زمينه اجاره ماشين عروس ، گل آرايي دسته گل و ماشين عروس

انتخاب و معرفي فروشگاه هاي ايدآل در زمينه چاپ كارت مدعووين

معرفي شركتهايي كه در زمينه خدمات مسافرتي و گردشگري فعاليت دارند

معرفي مزون هاي لباس عروس و داماد

معرفي آرايشگاه عروس و داماد

معرفي و مشاوره در زمينه انتخاب بهترين قنادي هاي پايتخت

زمانبندي و ظايف عروس و داماد و ليست كارهايي كه عروس داماد براي روز مراسم و در ساعت مقرر بايد انجام بدهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۰۶:۵۰ ] [ اصلاني ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب