باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 14
افراد آنلاین : 1
همه : 1106

http://www.aslani-wedding.com

براي داشتن بهترين باغ تالار تهران و برگزاري يك عروسي خاص و شبي به ياد ماندني مواردي از قبيل سفره عقد,نورپردازي,ميز و صندلي هاي پذيرايي,آتليه عروس و … همگي بايد به صورت حساب شده و منظم در كنار يكديگر قرار بگيرند.

  • موردي را از قلم نيندازيد
    زماني كه شما به يك موسسه تشريفاتي براي خدمات و تشريفات مجالس عروسي خود مراجعه مي كنيد مديريت موسسه علاوه بر در نظر گرفتن خواسته هاي شما كه مسلما در اولويت قرار دارند بايد شخصيت عروس و داماد را در همين جلسات اول بشناسد و مناسب با سليقه شان آنها را راهنمايي كند و با راهنمايي هايي صحيح شبي فراموش نشدني را براي عروس و داماد و مهانان رقم بزند.
  • دقيق برنامه ريزي كنيد
    قبل از مراسم عروسي خود و مراجعه به موسسات تشريفات مجالس خوب فكر كنيد و برنامه اي با جزئيات كامل تحويل موسسه تشريفاتي دهيد تا انها نيز در برگزاري مجلس عروسي شما چيزي را از قلم نيندازند و تمام نكات ريز را در نظر بگيرند.
  • به موقع در مراسم حاضر شويد
    سعي كنيد در ساعتي كه در كارت دعوت ذكر شده در مجلس عروسي حاضر شويد بخصوص اگر به مراسم عقد هم دعوت شده باشيد.
  • اگر صاحب مجلس ميز پذيرايي مهمانان را بخصوص در نظر گرفته سعي كنيد در محل تعيين شده بنشينيد . حتما اين ترتيب بر اساس آشنايي دوستان و اقوام در نظر گرفته شده.
  • به موقع و مختصر با عروس و داماد صحبت و احوال پرسي كنيد و در مراسم عروسي معمولا عروس و داماد به دليل شلوغ بودن سرشان و يا مشغول بودن فكرشان نمي توانند با تك تك مهمانان احوال پرسي طولاني داشته باشند ولي اين دليل بر اين نيست كه از حضور شما در مجلسشان خوشحال نشدند و غافلند.
  • عكس انداختن با عروس و داماد را به بعد از شام موكول كنيد .
  • هديه دادن را فراموش نكنيد
    اگر به يك مراسم نامزدي دعوت شده ايد پيشنهاد ما به شما براي هديه به عروس و داماد دسته گلي زيباست. يك سبد گل با ذكر نامتان مي تواند هديه اي مناسب براي جشن نامزدي باشد.
  • طبق برنامه ريزي پيش برويد
    جشن عروسي مراسمي است پر از جزئيات و همه ي اين موارد بايد در كنار يكديگر قرار بگيرند با نتيجه كار قابل قبول باشد. يك حركت پيش بيني نشده و يا يك اشتباه كوچك مي تواند تمام برنامه ريزي هايتان را به هم بزند. درست است كه اين اتفاقات پيش بيني نشده اكثر مواقع وجود دارند ولي مهم اين است كه موسسه تشريفاتي كه مجلس خود را به آن سپرده ايد در زمان وقوع اين اتفاق ها توانايي مديريت مجلس را بخوبي داشته باشد.
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۵۲:۳۱ ] [ اصلاني ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب