باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 2
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 2452

http://www.aslani-wedding.com/

انتخاب باغ تالار مناسب براي برگزاري مراسم هاي نامزدي,عقد و عروسي همواره يكي از دغدغه هاي زوجها است لذا تشريفات بزرگ اصلاني اقدام به راه اندازي باغ اختصاصي در تهران و حومه تهران نموده است تا علاوه بر حل اين دغدغه ها مكان مناسب هر نوع سليقه را در اختيار زوجها قرار دهد.
تشريفات مجالس اصلاني طراح،مشاور و ارائه دهنده بهترين و مدرن ترين تشريفات و خدمات مجالس مي باشد و با در نظر گرفتن بودجه و سليقه شما با مشاوره هاي متعدد قبل از اجراي مراسم شما سعي بر آن دارد جشن با شكوه و به ياد ماندني را با صرف كمترين هزينه برگزار نمايد و استرس هاي مرسوم قبل از روز جشن را براي شما به حداقل برساند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۱۷:۴۲ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

حدودا از سال 83 بود كه طرح ازدواج آسان راه اندازي شد
سال 83 بود كه موسسه خيريه اي براي تشويق زوج هاي جوان به ازدواج تاسيس و تا اندازه اي به برطرف كردن موانع از سر راه جوانان كمك نمودند.
عروس و دامادها با مراجعه به اينگونه موسسات مي توانند آرايشگاه,تالار,باغ تالار,عكاس و فيلمبردار و بسياري از موارد ديگر كه همگي جزء تشريفات مجالس محسوب مي شوند را با هزينه هاي كمتر برگزار نمايند.
هم چنين در صورتي كه عروس و دامادها تمايل داشته باشند به آنها سفر ماه عسل با تخفيف 20 درصدي به كربلا و سوريه نيز ارائه كرده و مابقي مبلغ را به صورت اقساط از آنها دريافت مي كنند.

با مراجعه به اين موسسات شما صاحب يك تالار عروسي شيك و ارزان قيمت براي مراسم عروسي خود خواهيد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۱۳:۲۶ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

توافقي با بعضي تالارها در تهران صورت گرفته تا برخي باغ تالار يا تالارهاي عروسي قيمت هايشان را مناسب و ارزان تر عرضه كرده تا كمكي به ازدواج جوانان نيز شده باشد.
برخي تالارها از اين پيشنهاد استقبال كرده و با آن موافقت كرده و به عروس و دامادها اين فرصت را دادند تا از خدمات آنها استفاده كنند.ازين رو تالار عروسي ارزان قيمت در تهران نيز رواج پيدا كرد.
همچنين برخي از تالارها شرايط فوق العاده و خاص لحظه آخري را در نظر گرفته اند تا يكي از روزهاي لحظه آخري را انتخاب و از تخفيفات آن تالار بهره مند شويد.
در واقع شما يك باغ تالار لوكس و عالي را با توجه به نيازتان انتخاب و و از خدمات و تشريفات مجالس آن با هزينه اي بسيار كم تر بهره مند مي شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۱۰:۲۴ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

برگزاري مراسم عروسي قطعا جشني پر خرج خواهد بود بنابراين طبيعي است كه زوج هاي جوان به دنبال تشريفات ارزان قيمت باشند.
بهترين كار سپردن مراسم خود به يك موسسه تشريفات عروسي ارزان است زيرا اين موسسات تمامي امكانات عروسي كه شامل كترينگ,گل آرايي,آتش بازي,سفره عقد و باغ تالار را با حداقل قيمت ارائه مي دهند.
اما اين موسسان واقعا ارزان هستند؟
شما با كمي تامل و حساب و كتاب متوجه خواهيد شد كه اگر مراسم عروسي را خودتان برگزار كنيد به دليل نداشتن آگاهي كافي ممكن است هزينه ي بيشتري را پرداخت كنيد در صورتيكه با سپردن مراسم خود به يك موسسه تشريفات مجالس به دليل داشتن تجربه كافي انها در اين زمينه مراسم شما با هزينه اي كم تر و بسيار مناسب تر برگزار مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۰۷:۲۲ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

اينروزها زمانيكه با زوج هاي جوان در رابطه با ازدواج صحبت مي كنيم تقريبا همگي آنها از هزينه هاي سرسام آور چشن عروسي گلايه ميكنند.
امروزه جشن هاي ساده عروسي جاي خود را به جشن هاي عروسي لوكس و مجلل داده و همين اتفاق باعث شده تا عروس و دامادها در ابتدا زندگي مشتركشان به مشكلات بزرگي برخورد كنند.
برخي اوقات مشاهده مي شود كه زوج هايي كه اوضاع مالي متوسطي دارند هم با گرفتن وام هاي كلان اقدام به برگزاري مجالسي لوكس كرده و تا ساليان سال خود را مجبور به پرداخت قسط هاي بسيار سنگين مي كنند.
اما از سال 91 بود كه براي ترويج ازدواج آسان تالار و سالن هاي عروسي با هزينه هاي مناسب احداث شد.اين موسسات كليه خدمات عروسي را با حداقل قيمت ارائه مي دهند.از پذيرايي مهمانان گرفته تا عكاسي و فيلم برداري…
اين طرح از سمت زوج هاي جوان بسيار مورد استقبال گرفت و اكثر عروس و دامادها براي برگزاري مراسم عروسي خود به اين موسسات مراجعه كرده و جشن عروسي خود را با هزينه هايي بسيار مناسب برگزار كردند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۰۴:۳۸ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

تشريفات مجالس و خدمات مجالس اصلاني داراي پكيجي انعطاف پذير بوده كه شما قادر هستيد تا با اضافه يا حذف كردن بخشي از خدمات,قيمت پكيج را تغيير دهيد.
هم چنين مي توانيد با تغييراتي در خدمات ,پكيجي مناسب با ميزان بودجه تان انتخاب كنيد.
بطور مثال مي توانيد با حذف چند نوع نوشيدني يا دسر و يا تغيير در تعداد مهمانان قيمت پكيج را كاهش داده و يا با حذف بخشي از خدمات مانند گل آرايي و شمع آرايي و آتش بازي هزينه ها را كاهش دهيد.
شما مي توانيد براي هر گونه تصميم گيري از خدمات مشاوره تلفني و حضوري ما بهره مند شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۰۰:۱۴ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

سوال هايي كه هنگام رزرو تالار عروسي بايد پرسيده شود :

 

  1. پكيج عروسي شامل چه چيزهايي مي شود؟
  2. آيا امكانش وجود دارد كه براي شما پكيج و بسته بخصوصي را طراحي و آماده كنند؟
  3. در پكيج عروسي چه خدماتي صورت مي گيرد؟
  4. در پكيج عروسي , در قسمت منوي آن سالن يا باغ تالار قيمت گوشت قرمز, غداهاي دريايي و… چقدر است؟
  5. در صورت فسخ قرارداد هزينه اي كه بايد بابت غرامت بپردازيم چقدر است؟
  6. اگر قرار باشد مراسم در فضاي باز مانند باغ تالار برگزار شود , در صورتي كه به طور ناگهاني مشكلي از لحاظ آب و هوايي بوجود بيايد و مهمانان به داخل سالن بروند در داخل سالن هم به آنها خدمات مي دهيد؟
  7. قيمت نوشيدني هاي منو چقدر است؟
  8. محدوديت زماني براي موسيقي وجود دارد؟
  9. در طول مراسم چندين بار سرويس هاي بهداشتي را نظافت مي كنيد؟
  10. كيك عروسي هم شامل پكيج عروسي مي شود؟ كيك طبيعي است يا مصنوعي؟

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۵۶:۱۹ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

براي داشتن بهترين باغ تالار تهران و برگزاري يك عروسي خاص و شبي به ياد ماندني مواردي از قبيل سفره عقد,نورپردازي,ميز و صندلي هاي پذيرايي,آتليه عروس و … همگي بايد به صورت حساب شده و منظم در كنار يكديگر قرار بگيرند.

  • موردي را از قلم نيندازيد
    زماني كه شما به يك موسسه تشريفاتي براي خدمات و تشريفات مجالس عروسي خود مراجعه مي كنيد مديريت موسسه علاوه بر در نظر گرفتن خواسته هاي شما كه مسلما در اولويت قرار دارند بايد شخصيت عروس و داماد را در همين جلسات اول بشناسد و مناسب با سليقه شان آنها را راهنمايي كند و با راهنمايي هايي صحيح شبي فراموش نشدني را براي عروس و داماد و مهانان رقم بزند.
  • دقيق برنامه ريزي كنيد
    قبل از مراسم عروسي خود و مراجعه به موسسات تشريفات مجالس خوب فكر كنيد و برنامه اي با جزئيات كامل تحويل موسسه تشريفاتي دهيد تا انها نيز در برگزاري مجلس عروسي شما چيزي را از قلم نيندازند و تمام نكات ريز را در نظر بگيرند.
  • به موقع در مراسم حاضر شويد
    سعي كنيد در ساعتي كه در كارت دعوت ذكر شده در مجلس عروسي حاضر شويد بخصوص اگر به مراسم عقد هم دعوت شده باشيد.
  • اگر صاحب مجلس ميز پذيرايي مهمانان را بخصوص در نظر گرفته سعي كنيد در محل تعيين شده بنشينيد . حتما اين ترتيب بر اساس آشنايي دوستان و اقوام در نظر گرفته شده.
  • به موقع و مختصر با عروس و داماد صحبت و احوال پرسي كنيد و در مراسم عروسي معمولا عروس و داماد به دليل شلوغ بودن سرشان و يا مشغول بودن فكرشان نمي توانند با تك تك مهمانان احوال پرسي طولاني داشته باشند ولي اين دليل بر اين نيست كه از حضور شما در مجلسشان خوشحال نشدند و غافلند.
  • عكس انداختن با عروس و داماد را به بعد از شام موكول كنيد .
  • هديه دادن را فراموش نكنيد
    اگر به يك مراسم نامزدي دعوت شده ايد پيشنهاد ما به شما براي هديه به عروس و داماد دسته گلي زيباست. يك سبد گل با ذكر نامتان مي تواند هديه اي مناسب براي جشن نامزدي باشد.
  • طبق برنامه ريزي پيش برويد
    جشن عروسي مراسمي است پر از جزئيات و همه ي اين موارد بايد در كنار يكديگر قرار بگيرند با نتيجه كار قابل قبول باشد. يك حركت پيش بيني نشده و يا يك اشتباه كوچك مي تواند تمام برنامه ريزي هايتان را به هم بزند. درست است كه اين اتفاقات پيش بيني نشده اكثر مواقع وجود دارند ولي مهم اين است كه موسسه تشريفاتي كه مجلس خود را به آن سپرده ايد در زمان وقوع اين اتفاق ها توانايي مديريت مجلس را بخوبي داشته باشد.

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۵۲:۳۱ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

قيمت اجاره باغ براي عروسي به عوامل زير بستگي دارد:

 

موسسه تشريفات مجالس و خدمات مجالس اصلاني مفتخر است كه با كادري مجرب و با تجربه در مقايسه با ديگر موسسات تشريفاتي بالاترين ميزان رضايت مندي مشتري را دارا مي باشد.
براي ديدن نمونه كار هاي بيشتر ما, مارا در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:
https://twitter.com/aslaniwedding
www.linkedin.com/in/aslani-wedding
www.linkedin.com/in/aslani-wedding
https://uk.pinterest.com/aslani_wedding/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۴۸:۵۶ ] [ اصلاني ]

http://www.aslani-wedding.com

استفاده از شمع در تزئينات جشن عروسي و شمع آرايي سفره عقد مي تواند ايده اي بسيار جذاب در تزئينات شما باشد. بخصوص اگر شمع هاي روشن را در كنار گل آرايي هاي مختلف عروسيتان بكار ببريد زيبايي آن دو چندان خواهد شد.
از مديريت باغ تالار خود درخواست كنيد كه ميز شام عروس و داماد را با استفاده از چندين شمع در كنار گل تزئين كند.
مي توانيد ابتدا نور پردازي سالن عروسيتان را در نظر گرفته و سپس ميزان شمع هايي كه قرار است در تزئينات ميزها و سالن پذيرايي بكار روند را تعيين كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۴۲:۱۶ ] [ اصلاني ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب