باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 1
دیروز : 16
افراد آنلاین : 1
همه : 2467


http://www.aslani-wedding.com/


برگزاري مراسم عروسي در تالارهاي پذيرايي به مهني واگذاري تمامي امورات جشن به مسئولان آن موسسه است كه توسط گروه خدمات مجالس انجام مي گيرد.از جمله خدمات تالارها كه باعث سبك تر شدم مسئوليت و وظايف عروس و داماد مي شود مي توان موارد زير را نام برد:
1.چيدمان سفره عقد
در مراسم عروسي سفره عقد مي تواند كمك بسياري به شكوه جشن شما كند.چيدمان سفره عقد يكي از خدمات تالارهاي پذيرايي است كه آينه و شمعدان,تزئينات,تنقلات .. را بروي آن قرار مي دهند.هم چنين براي زيباتر شدن سفره عقد از نور پردازي نيز استفاده مي شود.
2.عكاسي و فيلم برداري
در گذشته عروس و داماد براي عكاسي و فيلمبرداري از مراسم خود مي بايت روزها بدنبال يه عكاس و فيلم بردار حرفه اي زمان زيادي را صرف مي كردند. اما امروزه تالارهاي پذيرايي تمامي مسئوليت هاي عكاسي و فيلمبرداري از مراسم شما را بر عهده مي گيرند.كه اين كهر توسط افراد حرفه اي انجام مي گيرد.
3.كافي شاپ
جهت پذيرايي بهتر از ميهمانان بخشي از سالن عروسي را به كافي شاپ اختصاص مي هند كه در اين قسمت با دسر هاي متنوع و نوشيذني هاي گرم و سرد از ميهمانان پذيراي مي شود.
در اكثر تالارهاي پذيرايي داخل كافي شاپ ها مدرن و لوكس تزئين شده است و سعي بر اين است كه به بهترين شكل از هانان گرامي پذيرايي شود.
4.كترينگ عروسي
كترينگ عروسي از خدماتي است كه به مشتريان ارائه مي شود.كترينگ مي تواند شامل انواع كيك و دسر,سالاد و فينگر فود,اردور و چيدمان ميز شام باشد كه باعث شكوه بيشتر پذيرايي از ميهمانان شود.
5.موسيقي مراسم عروسي
اجراي موسيقي زنده و يا پخش موزيك در مراس عروسي از ديگر خدماتي است كه توسط تشريفات مجالس ارائه مي شود.بهترين و حرفه اي ترين خواننده ها و اركسترها به كار گرفته مي شود كه در طول جشن تمامي موسيقي هاي درخواستي و مورد علاقه ميهمانان و عروس و داماد نواخته مي شود.
6.ماشين عروس
امروزه ديگر نيازي نيست تا عروس و داماد زماني زيادي را صرف اجاره ماشين عروسيشان كنند.بلكه تيم تشريفات مجالس مدرنترين ماشين ها را به همراه بهترين تزئينات در اختيار آنها قرار مي دهد و عروس و داماد مي توانند از بين تعداد زيادي خودروي لوكس مورد دلخواه خود را انتخاب كرده و طراحي آن را نيز سفارش دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۲۵:۳۷ ] [ اصلاني ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب