باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 13
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 2463


http://www.aslani-wedding.com/

8 نكته بسيار ضروري در انتخاب باغ تالار عروسي


1.در صورتيكه در تابستان يا زمستان مراسم عروسي خود را برگزار مي كنيد به سيستم سرمايشي و گرمايي مكان عروسيتان دقت كنيد.در غير اين صورت نه ميهمانان و نه خود شما از عروسي خاطره اي جز اذيت بسيار به ياد نخواهيد آورد.

2.در صورتيكه قرار است جشن عروسيتان در دو مكان برگزار شود مكان ها نزديك به هم انتخاب كنيد تا با مشكل كمبود وقت روبرو نشويد.

3.پس از اين كه تعداد ميهمانان تعيين گرديد مكان برگزاي عروسيتان را مشخص كنيد. زيرا گاهي پيش مي آيد كه ظرفيت يه باغ تالار يا سالن 300 نفر بوده ولي عروس داماد 400 نفر را براي عروسي دعوت كرده اند كه اين اتفاق براي ميهمانان واقعا سخت خواهد بود.

4.بهتر است به دنبال محلي باشيد كه براي جاي پارك كافي را براي ميهمانان داشته باشد.البته امروزه تعداد زيادي از تالارهاي پذيرايي مكاني اختصاصي را براي ميهمانان در نظر گرفته اند.

5.هنگام انتخاب مكان عروسي به بهداشت و تميزي روميزي ها,سرويس هاي بهداشتي,سرويس هاي غذاخوري و كف سالن دقت كنيد تا مطمئن شويد كه به ميهمانانتان سخت نخواهد گذشت.

6.در صورتيكه منزل پدر و مادر و يا يكي از اقوامتان فضاي كافي را براي برگزاري دارد بهتر است مراسم تان را آنجا برگزار كنيد.

7.هنگام انتخاب منوي غذا بهتر است سنين و طبع هاي مختلف را در نظر بگيريد و سپس غذا را سفارش دهيد سعي كنيد بيشتر غذاهاي مرسوم مانند انواع كباب را انتخاب كنيد.

8.اگر در تابستان و فصل گرما ازدواج مي كنيد حتما براي مهمانان چند نوشيدني با طعم هاي متفاوت سفارش دهيد و در صورتيكه در فصل زمستان عروسي خود ا برگزار مي كنيد بهتر است نوشيدني هاي گرم مانند شير كاكائوي داغ,چاي يا نسكافه را براي پذيرايي از مهمانان انتخاب كنيد.

 

تشريفات مجالس اصلاني سعي دارد تا بهترين تشريفات و خدمات مجالس را مناسب با هر بودجه اي ارائه دهد تا تمامي زوج هاي جوان بتوانند جشن عروسي با شكوه را تجربه نمايند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۹:۳۴ ] [ اصلاني ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب