باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 15
دیروز : 5
افراد آنلاین : 3
همه : 2465

http://www.aslani-wedding.com

1.ظرفيت پذيرش مهمانان
تمامي باغ ها يا باغ تالارها قبل از عد قرارداد در رابطه با تعداد پذيرش ميهمانان ليستي را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهند.امامي بايست توجه كنيد كه تعدادمهماناني كه از سمت مديريت تعيين شده است با فضاي محل عروسي مناسب باشد.
زيرا امكان دارد برخي افراد براي سود بيشتر خود بدون توجه به ظرفيت باغ تعداد ميهمانان را بدهند.اما شما به عنوان صاحب مجلس اين اختيار را داريد كه فضاي باغ را بررسي كنيد و سپس آن را با با تعداد ميهمانانتان بسنجيد.

2.هزينه ي ورودي باغ
هزينه ي ورودي تمامي باغ ها با يكديگر يكسان نيست. از طرفي ديگر نميتوان يك باغ را به علت دريافت ورودي بيشتر به بي انصافي متهم نمود.زيرا ممكن است براي خود دلايلي داشته باشد.براي مثال باغ هايي با امكانات بيشتر و فضايي بزرگتر هزينه هاي بيشتري را دريافت مي كنند.و برخي باغ ها به علت كيفيت نازل خدماتشان ورودي كمتري را دريافت مي كنند.
بنابراين هزينه ورودي باغ ها معيار مناسبي براي مقايسه باغ ها نبوده و مي بايست به سطح كيفيت خدمات ارائه شونده توجه نمود.

3.امكانات باغ
باغ ها به علت داشتن فضايي باز براي پذيرايي مناسب ترند. اما برخي محدوديت هاي باغ ممكن است خدمات و تشريفات عروسي  را مختل كنند.بطور مثال اب و هواي باغ به علت باز بودن فضاي آن در شرايط باراني و سرد مناسب نيست.بنابراين مي بايست باغ از سيستم گرمايشي و سرمايشي مناسب برخوردار باشد.همچنين داشتن سايبان نيز از مواردي است كه قبل از عقد قرارداد مي بايست به آن توجه شود.زيرا در اين صورت با بارش باران نيز جايي براي نگراني نيست.

4.طراحي و زيبايي باغ
بايد مي بايست از لحاظ ظاهري نيز زيبا باشد.ان زيبايي مي تواند از ورودي آغاز شده و در تمامي باغ چشم نواز و خيره كننده باشد.تزئين باغ از سالن عروسي سخت تر است و وسايلي كه براي تزئين باغ مورد استفاده قرار مي گيرد با سالن پذيرايي متفاوت است.هم چنين نورپردازي در باغ از اهميت بالايي برخوردار است كه مي توان در آن از تركيب رنگ ها نيز استفاده نمود.

5.تاريخ مراسم و ورودي باغ
رزرو برخي از باغ هايي كه فقط در ايام خاص مراسم مي پذيرند كمي دشوار است اما قبل از تاريخ جشن بهتر است روزهايي كه براي ورودي باغ باز است را مشاهده نموده و سپس تاريخ دقيق عروسي را مشخص نمود.در اكثر مواقع باغ ها در ايام تعطيل هم باز هستند و متقاضيان آنها بيشتر است.به همين دليل بيشتر است ماه ها قبل اقدام به رزرو براي اينگونه باغ ها كنيد.

6.قرار گرفتن باغ در منطقه اي خاص
اينكه باغ در كدام قسمت شهر واقع است اهميت زيادي دارد.قبل از انتخاب باغ به موقعيت جغرافيايي باغ دقت كنيد.باغ هايي كه در مناطق دورافتاده واقع اند و رفت و آمد مهمان ها دشوار مي كنند گزينه هاي مناسبي نيستند.

ما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:
https://www.facebook.com/weddingg.aslani
https://twitter.com/aslaniwedding
https://www.linkedin.com/in/aslani-wedding
https://plus.google.com/u/0/110657877363633663843

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۳۲:۱۶ ] [ اصلاني ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب