باغ تالار,تشريفات مجالس,خدمات مجالس,تشريفات عروسي,باغ تالار عروسي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
چت باکس
آمار
امروز : 3
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 2453

http://aslani-wedding.com


جشن عروسي براي هر فردي زيباترين و بهترين شب براي اوست.آرايشگاه عروس,لباس عروس,عكاس و گروه فيلم برداري و خيلي موارد ديگر در خدمات عروسي قرار ميگيرند.
همه ي اين موارد در برگزاري مراسم عروسي فاكتورهاي مهمي مي باشند.مسلما عروس و دامادها دوس دارند كه مراسم عروسيان عالي و مطلوب برگزار شود.استرس قبل از شب عروسي براي اغلب افراد پيش مي آيد ولي اگر نكاتي را قبل از جشن عروسي به ياد داشته باشيد مي توانيد اين استرس را به صفر برسانيد.
اولين و بهترين فاكتور در يك شب قبل از عروسي حفظ آرامش است زيرا يك شب مانده به عروسي تمام كارهاي لازم براي جشن صورت گرفته است بنابراين بايد آرامش خود را حفظ كرد.نفسي عميق كشيده و براي لحظه اي به هيچ چيز فكر نكنيد و تصوري زيبا از جشن عروسيتان را به ياد آوريد.
گام دوم دور كردن تصورات ذهني منفي در شب عروسي است.تصور اينكه اگر آرايش روي صورتتان را دوست نداشته باشيد و يا اگر ماشين عروس آنگونه كه توقعش را داشتيد تزئين نشود و يا مشكلي در پذيرايي ميهمانان بوجود آيد.تمامي اين تصورات موجب اتشار نيروي منفي خواهد شد.بنابراين لبخندي زده و به خود بگوييد شب عروسي عروسي شما باشكوه ترين جشن عروسي خواهد شد كه هم براي شما و هم باي ميهمانانتان خاطره انگيز و رويايي مي شود.
گام سوم عدم توجه به جزئيات مراسم عروسي است.توجه و دقت زياد به ريزه كاري ها باعث مي شود آشفتگي شما در شب عروسي بيشتر شود.بهتر است شخصي را مانند دوست يا فردي از خانواده را در جريان تمامي ريزه كاري هاي عروسي خود بگذاريد.
شما عروس و داماد گرامي مي بايست به موسسه تشريفات مجالس و خدمات مجالس خود ايمان داشته باشيد و نگراني را از خود دور كنيد.

تشريفات بزرگ اصلاني با در نظر گرفتن بودجه و سليقه شما با مشاوره هاي متعدد قبل از اجراي مراسم شما سعي بر آن دارد جشن با شكوه و به ياد ماندني را با صرف كمترين هزينه برگزار نمايد و استرس هاي مرسوم قبل از روز جشن را براي شما به حداقل برساند.
 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۰:۳۵ ] [ اصلاني ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

تشريفات بزرگ اصلاني برگزاركننده بزرگترين تشريفات مجالس در ايران . 39 24 245 0912 - ۳۴ ۹۲ ۶۹ ۸۸ – ۰۲۱
موضوعات وب
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب